عشق قلبی
سلام خوش اومدین نظر بدید
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 8:46 ::  نويسنده : zahra       

من ميروماما باور كن دلم برايبه جهنم گفتنهايت تنگ ميشود



نظرات شما عزیزان:

سعید رضا
ساعت11:31---3 اسفند 1391
سلام دوس عزیز من لینک شما را در سایتم ثبت کردم ولی به دلیل وجود کد جاوا اسکریپ قطرات شبنم در سایتتان نتوانستم لینک کنم در قسمت تبادل لینک / لطفا سایتم را با همین ادرس و با نام عشق و داستان هایش لینک کنید . با تشکر . سعید رضا احتشام ./

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

wel com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق قلبی و آدرس lovelyhert.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان